Sunday, June 21, 2009

悩んでいるように見えませんか?

大きな木々が立ち並ぶカピオラニ公園 帰り道ある木に近づいて行くと木のコブが人の表情のように見え何か考え込んでいる風に見えました。この木もここに長い時間多分80年は、越えている時間佇み色々なことを見てきたのでその色々なことに思いめぐらせて考え込んでいるのかなと思いしばらく正対しました。そして「悩んでもなるようにしかならないよ!!」と声をかけてやり木が「こっくりとうなづいた」ようなので左肩を叩いて「また明日」と言って通り過ぎました。
There're many big trees in Kapiolani park and I found funny tree one day it looks like somebody brooding over something I think this tree has being here for over 80years or so then have worries but I said "Let's play it by ear" and the tree got it so I tap his shoulder "see you tomorrow"

No comments:

Post a Comment