Saturday, March 26, 2011

From Hojo in Chiba

From Hojo in Chiba
Prefecture of Chiba where we reside suffered a lot by the earthquake.  In the past we never felt such a strong jolting.
At my home the ceiling lamp and utensils fell down and all the books on the shelf were scattered around. The water in the bathtab poured out. Currently we have hardship because of the planned blackout but here the normal life has come back. We plan to be at KPTC on April 14 and look forward to playing with you.
  (Photos of damages by the earthquake and tunami are attached.) 


この度の大地震で私の居住している千葉県も被災しました。当日かつて経験の無い強い揺れがあり、シャンデリアが落下し食器棚から食器が全て落下破損してしまいました。本棚も転倒し中の本も散乱、風呂の水も殆ど揺れて洗面所床に流出してしまいました。現在は計画停電による不自由はあるものの、修復は完了し落ち着きました。4月14日には、またカピオラニに行く予定ですので、宜しくお願いします。ユタカは帰国しているようですが、ヒロ、コウジ、ジャック、オージー、サチエ、スティーブ等々とプレーするのを楽しみにしています。「被災写真を添付しました。」
4 attachments — Download all attachments (zipped for ) View all images




東日本大地震 002.JPG東日本大地震 002.JPG
903K   View   Download  
東日本大地震 011.JPG東日本大地震 011.JPG
1219K   View   Download  
東日本大地震 028.JPG東日本大地震 028.JPG
1262K   View   Download  
東日本大地震 023.JPG東日本大地震 023.JPG
993K   View

No comments:

Post a Comment