Tuesday, March 29, 2011

神宮にて仲間とテニスしましたよ!!(We have been playing tennis with friends at the zingu)

関東も、一先ず生活の不安がなくなりました。
Kantou also no longer fear for the present life.

久しぶりに、神宮外苑にてテニスをしました。
A long time, played tennis at Jingu Outer Gardens.

ブログの皆さんの活躍を見て、早くハワイに行きたいなと思い!!
He saw of you and wanted to go to Hawaii soon! !

佐藤より(yosi-)

7 comments:

  1. めきめき力をつけていると聞きました。

    ReplyDelete
  2. Hiro Thank you.
    A closer look at someone a member?
    Do you understand?
    Not my age, but shortly before I know not.

    ヒロありがとう。

    ReplyDelete
  3. I know them. They have visited to KPTC, right?
    Reiko's friends?

    ReplyDelete
  4. I have played at the Jingu before.

    ReplyDelete
  5. バブルのころ、その近くの坪6000万円のところでテニスしてました。

    ReplyDelete
  6. I have no idea what any of this means

    ReplyDelete
  7. キッチリ センター深くに打っていますか?

    ReplyDelete