Monday, February 28, 2011

Yutaka 日本へ

12月からテニスコートに毎日通いましたが28日11時15分の名古屋行きで桑名に帰ります。毎日楽しいテニスが出来いい時間を過ごさせてもらいました。次回は、9月に帰ってくることは、決定しています。それまで桑名と沖縄を行ったり来たり日本を楽しみます。皆さんありがとうございました。ブログの投稿は、出来る限り継続します。


Yutaka leaving for Japan

  Since December last year I have not missed even a single of playing tennis at KPTC.
  I'll leave here for Kuwana, Japan on 2/28 and plan to be back in September.
  Until then I'll enjoy my life in Japan, travelling between Kuwana and Okinawa.
  I'll try to post my message on the blog as much as possible.

6 comments:

  1. 沢山沢山お世話になりました。
    blogを見る事は勿論ですが、
    又会える日を楽しみにしています。

    ReplyDelete
  2. Thank you very much for every thing, Yutaka-san

    ReplyDelete
  3. Thank you for playing with me ,teaching me and chatting with me. Looking forward to seeing you in September.

    ReplyDelete
  4. ゆたかさま
    大変お世話になりまして本当に有難うございました!
    またお会いできるのを楽しみにしています!!!
                      Fumiko&Asami

    ReplyDelete
  5. クリスマスの時期は大変お世話になりました。
    私もブログをアップできるようにしたいと思います。
    よろしくお願いいたします。
            Jin, Aya and Hika

    ReplyDelete
  6. I miss you very much. I've even been cleaning up the courts whilst waiting for players to arrive! There is nobody there early any more, except Keith on occasions.

    ReplyDelete