Wednesday, February 23, 2011

No4コートに屋根を取り付け: New roof on No.4 court

Bill が屋根が無いコートに新しく屋根を付けようと材料を買い集め22日に屋根を作り上げ23日6時30分頃自動車で運んできました。コートを確認しNo4コートに取り付けようと決めました。人が集まるのを少し待ち IRV Randy Russ に声をかけ Bill Yutaka の5人で屋根を取り付けました。作業は、1時間30分位掛かりましたがこれでNo4コート日差しと雨を遮る屋根が完成しました。Bill に感謝!!感謝!!(写真を合成したのでRussがチョッピリ変ですが勘弁)
New roof on No.4 court
Bill thought we should have a roof above the bench of No.4 court and
prefabricated it on 22nd after purchasing materials. Around 6:30a.m.
he hauled the roof to the court and confirmed No.4 needed a roof.
IRV, Randy, Russ, Bill and I, Yutaka, jointly worked for about an hour and
a half to put it on the fence. By this you will be kept from direct sun-light
and rain. Thanks a lot, Bill. (The photo may look awkward because I had to
compose it.)

2 comments:

  1. これでNO.4コートでも日よけ、雨よけができます。ありがとうございます。
      
    Thanks to your work we can stay in the shade or avoid rain under the roof.

    ReplyDelete
  2. Thank you, Bill.

    ReplyDelete