Thursday, February 24, 2011

センターベルト・ホルダー無くなる

23日朝6時10分過ぎNo2テニスコートに来るとセンターベルト・ホルダーが無くなっていました。S字フックを取り付けベルト調整し高さを合わせました。突然無くなっているのでおかしいなと思い他のコート確認すると全てのコートからセンターベルト・ホルダーが無くなっていました。全てのコートにS字フックを取り付けベルト調整し高さを合わせました。屋根の取り付けとセンターベルト・ホルダー取り付けそしてゲームと慌しい日でした。
We lost the center belts' holders
At about 6:10a.m. of 23rd I noticed the center belt holder of No.2 had gone.
Checking other courts, I found all had gone away. With S-shaped hooks I made
height adjustments. It was a very busy day forme: putting the roof on the fence,
height adjustments and playing tennis.

1 comment: