Tuesday, February 23, 2010

春を見つけました^^

今日はお休みでした。
久々に映画を観に行こうと、重いお尻をあげ行動したら、渋滞に巻き込まれ、観たい映画が観れませんでした・・・。
が、お天気が良いので、近くの公園を散歩していたら河津桜が満開でした。桜の木は1本なのですが、目を癒すことができました。そこまで、春が来ています。
It's day off today and I decided to watch the movie and I stuck in traffic I missed the movie which wanted to watch.......
I was walking the park because it was nice day so I found cherry tree Kawazu zakura(early cherry blossoms) are in full bloom. It's made me feel better spring has come soon.

2 comments:

  1. 春が近づいていますね。自然は、正直です。寒さに耐えてチョッピリ暖かくなることで正しく反応し人々に「もう直ぐ春ですよ!!」と知らせてくれるのですね。

    ReplyDelete