Tuesday, March 17, 2009

早起きプレーヤー カレンダー Early birds Calendar

09年このカレンダーを作り始めて10年経ちました。99年最初のデジカメQV10を買ってテニスコートで撮った写真を何かの形でと思いカレンダーを作ることにしたのが始まりです。最初は、30名位でしたがパソコンとデジカメの性能が上がり今では、100人を越えるメンバーを掲載しています。私がコートに行く6時から9時頃(1,2,3,9,10,12月)に遭遇したプレーヤーを掲載しています。写真を撮ることをお願いしましたら協力して下さい。来年のカレンダーメンバーになります。12,1,2月にカレンダーを配っています。

I’ve been making this calendar for ten years. I got my first digital camera in 1999,I wanted to leave pictures for something or other that I took @ tennis court and start to make calendar. At first I had about thirty people but now I have over one hundred people on that by highly efficient PC and camera. If I’m asking can I take picture? In tennis court just say yes and work together,please. You ‘ll get into the calendar next year. I’ll be there 6:00am to 9:00 In Jun. to Mar. or Sep. Oct. and Dec. See you there:)

1 comment:

  1. このカレンダーは、ちまたでは大人気です^^
    私も入手しました♪
    good ideaものです。

    ReplyDelete