Tuesday, March 10, 2009

Mail from Keizo and Reiko


hiroさんハワイではお世話になりました。おかげで楽しく過ごすことができました。keizoもhiroさんとのキヤツチボール楽しかったそうです。先日兄のところでブログを見ました. いろんな懐かしい顔がいっぱいでとても感激しました。私たちの写真も良く撮れていました. ありがとーございました. 今後ともよろしくお願いします. 次は6月に行く予定です。ではお元気で。 reiko and Keizo

Thanks for your kindness Hiro in Hawaii we had great time. Keizo enjoyed catchball with you. I checked this blog @ my brother’s place I’m missing all tennis friends and I’m so happy that pictures are nice.thank you so much.I’ll go to Hawaii in June maybe so take care and see you again. Reiko and Keizo
(Translated by Chizuko)

No comments:

Post a Comment