Monday, October 24, 2011

Thank u Masako for reunited my water jug and me. Deeply apprecite

4 comments:

  1. But it fell down so now its broken. Uhhh _ _ _ _!!! ey

    ReplyDelete
  2. はい私は私に返される私の水差しに非常に幸運。もう一度、ありがとう雅子サンと私の女性をいただきありがとうございますパートナー 2 倍します。それは楽しい今日だった。elaine

    Yes I am very lucky to have my jug returned to me. Again, thank you Masako san and thank you for being my women doubles partner. I had fun today.

    ReplyDelete