Sunday, May 24, 2009

富士山と駿河湾


先週出張で静岡へ行きました。富士川SAより撮った富士山と由比SAから撮った駿河湾です。
富士川SAには絶景ポイントにスターバックスがちゃんとあるのですね。天気も良く外で新聞を読みながら富士山を眺めていました。

(客先時間調整のためです。さぼっているわけではありません)由比から見た駿河湾はとても穏やかでした。HIROさん、なつかしいでしょ。

I had business trip to Shizuoka these pics Mt.Fuji @ Fujikawa SA and Suruga bay @Yui SA.

There was Starbucks in Fujikawa SA that was great view point. I was reading a newspaper and looking this view. Hey,Hiro are you missing this view?

4 comments:

  1. I miss Mt. Fuji. But Yesterday it was hail, I heard.

    By the way, How about your tennis game yesterday?
    Let us know your result by the Blog as much as you possible.

    ReplyDelete
  2. Thanks, anyway to take a picture of Mt.Fuji.

    ReplyDelete
  3. 桜エビは今5月、解禁でしたっけ?

    ReplyDelete
  4. 静岡私も働いていた時は、担当してました。1ヶ月に1回位出張で行っていましたね。魚がおいしくよく行く寿司屋さんがありましたね。桜エビ4月中旬から解禁で6月頃までが食べ頃ですね。

    ReplyDelete