Monday, August 24, 2015

Bam! Andy crushes the serve.

Andy blew up this ball when he smashed a big serve at Koji. We don't know if Koji or the ball was worst off. :)  彼は大きなは浩二に役立つ壊したとき、アンディはこのボールを爆破しました。浩二またはボールが最悪のオフだったのかどうかもわかりません。:)

I guess the ball was worst off. We held a funeral for the tennis ball today. We all cried for that wonderful ball.  ;)  私はボールが最悪のオフだったと思います。今日はテニスボールのための葬儀を開催しました。私たちは皆、その素晴らしいボールのために泣きました。 ;)

No comments:

Post a Comment