Friday, May 20, 2011

チョット長いかなぁ~

Masa がフォアハンドでロブを上げました。チョッピリ・ラケットの押し出しが強かったのでチョット長いかなーとボールの行方を眺めています。パートナーの Esther もバックラインぎりぎりに入って欲しいなぁ~とボールを眺めています。打った瞬間チョット長いかなと思った時思ったとおりにやっぱし長いんですね。このボールもホンの僅かオーバーしました。

A little bit long lobbing
Masa hit a lobbing ball by forehand and thought he pushed forward
his swing too much. He and his partner, Esther, were wishing the ball
would fall down inside the backline but passed over the line a little bit.

No comments:

Post a Comment