Monday, May 9, 2011

オールジャパンで対決 1

ジャック、山田、アキ、ススムさんの写真です。本日やっと雨を心配しなくてよい天気になりました。コートに着くと既にボブグループは帰った後で、覗いてみるとなつかしの山田さんの顔がありました。あとの2人は先日のハワイオープンの試合を目指して茨城県利根からハワイ入りした、アキとススムの兄弟コンビでした。聞くと日本のジョッパーで先のハワイオープンCクラスダブルスで優勝したとのこと。さっさと帰ろうと思いましたが、メンバーが3人しかおらず勝負するはめに。強力山田さんを頼りになんとかなるかと一瞬思いましたが、現実は厳しいものでした。3セット目はコウジさんが来てくれたので、早々にバトンタッチ。ジャックと得意の応援にまわりました。オールジャパンで天気と共に久々に盛り上がりました。HOJO(NOBU)
The rain is finally up today. Bob's group has already left the court.
The brother pair of Aki and Susumu from Tone, Ibaragi Pref. who
won the championship of C-class doubles in Japan for Hawaii Open
was there. Pairing with the strong Yamada-san I Had a very tough game
against them, though. At 3rd set Koji came out and took my place and
with Jack I turned to be an ardent audience. HOJO

2 comments:

  1. You are now a contributer. Thanks.

    ReplyDelete
  2. Aki and Susumu-san. You came here. I want to see you.

    ReplyDelete