Friday, February 22, 2013

Yutaka Good-bye Party

Yutaka 22日がテニスコートでプレーする最終日なので Susan と Esther がマラサダを買って来てコートにいるメンバーが集まり Yutaka Good-bye Party が行われました。Merry , Randy , Yutaka , Susan , IRV , Bill , Michiko , Kagawa 集まり写真に納まりました。雨模様の中テニス好きのプレーヤーが集まり「Sayonara」をしました。毎日楽しくプレーが出来ありがとうございました!!

5 comments:

  1. When do you come back next?

    Sachiko

    ReplyDelete
  2. 充実した滞在だったようですね!

    ReplyDelete
  3. I come back to Hawaii in September.

    ReplyDelete
  4. Sorry we didn't get a chance to say good bye. We will see you in September. Ed and Diana

    ReplyDelete