Tuesday, January 29, 2013

Drop the Tennis Racquet and Let's Go Fishing :)

Not!  Don't let go of the tennis racquet.  But, play tennis, relax, and enjoy one another.  Have a good week everyone.  :)

Hi Kazu.  Please see the comments section where I responded to your question.
こんにちはカズ私はあなたの質問に回答のコメント欄を参照してください。

4 comments:

  1. Curtって,プロの写真家なんですか?

    ReplyDelete
  2. Hi Kazu. I am not a professional photographer. During college, I took many photos for our university paper. I didn't take too many pictures since that time until I bought a digital camera about a year ago.

    こんにちはカズ。私はプロのカメラマンではないです。大学時代、私は我々の大学の論文のために多くの写真を撮りました。私は約一年前にデジタルカメラを買ったまで、私はその時以来、あまりにも多くの写真を撮っていませんでした。

    ReplyDelete