Sunday, November 28, 2010

Happy birthday Chizuko !! (Nov 28)




6 comments:

  1. Happy Birthday, Chizuko-san.
    You have two birthdays in Japan and USA.

    Hiro

    ReplyDelete
  2. Happy Birthgay,Chizuko-san.
    誕生日出発すれば2日連続・・こんなに長~く生きてきて
    考えた事無かったし、私の日はチャンスないと思います。
    Noriさんの帰国歓迎会日は幹事さん有難うございました。

    ReplyDelete
  3. Happy Birthday,Chizuko-san
    誕生日に出発すれば2日連続・・・
    これまで長~く生きてきて考えた事無かったし、
    私の日はチャンス無いと思います。
    Noriさんの帰国歓迎会日には幹事さん有難うございました。

    ReplyDelete
  4. Happy Birthday,Chizuko-san.
    誕生日に出発すれば2日連続で・・・
    これまで長~く生きてきて考えた事なかったし、
    私の日にはチャンスなさそうです。
    Noriさんの帰国歓迎会日には幹事さん有難うございました。

    ReplyDelete
  5. Thank you:) I'm so happy to have good friends in KP tennis court.I didn't play tennis for two month I hope I can still hit ball well....

    ReplyDelete
  6. Happy Birthday, Chizuko.

    I am comming to Hawaii on December 6th. I am looking forward to seeing you soon.

    また、一緒にテニスしてください。

    ReplyDelete