Monday, May 19, 2014

The Good Samaritan

In the course of our lives, we meet many people. There are those who are givers...people who serve and give onto others. Keith is one of those very special people. He spends his time and money making repairs to our Kapiolani tennis courts. All the many things he does, we probably take for granted. So if you happen to see him, take the time to show your appreciation. That's the least we can do. Thank you, Keith, for all that you do for us at the Kapiolani Park tennis courts. Take care and much Aloha to you and your family!

私たちの生活の過程で、我々は多くの人々に会う。介護·サーブなどに与える人々である人々があります。キースは、これらの非常に特別な人の一人である。彼は私たちのカピオラニテニスコートの修理をする彼の時間とお金を費やしている。彼はすべての多くのものが、我々は確かにLEのために取る。あなたが彼を見るために起こるのであれば、あなたの感謝を示すために時間がかかる。それは我々が行うことができますニャットです。あなたはカピオラニ公園テニスコートで私たちのために行うことを、すべてのために、キース、ありがとうございました。あなたとあなたの家族に介護とはるかアロハを持っていこう!

Recently, I saw Keith sitting in between the courts. He was charging his electrical drill so he could do a little work on the courts. I asked him if I could take his photo. He said "Yes." This is the photo you see above. 

最近、私はキースが裁判所の間に座って見ました。彼は法廷にはほとんどの作業を行うことができるよりも、彼はドリルを帯電した。私は彼の写真を撮ることができれば、私は彼に尋ねた。彼は、「はい」と言った。これは、上記を参照の写真です。

No comments:

Post a Comment