Thursday, July 9, 2009

kualoa lanch

kualoa lanchへ行き、映画の撮影現場を、見てきました。
conducterが日本に住んだ事があるハワイの人で、冗談交じりの説明が面白く、思わず笑ってしまいました。
kualoa lanchから海を観ると、特徴のあるチャイニーズハットの島が浮かんで見え美しい景色で、満足して一日過ごして来ました。
We went to Kualoa lanch and checked about taking pictures of Jurassic park. One of the tour guides used to live in Japan. He was a funny guy. He made us laugh. We saw a nice view including Chinese hat island from Kualoa lanch. We had a great time.

2 comments:

  1. 色々な場所で楽しく過ごせますよね。ワイキキから見る海の色とKualoa辺りから見る海の色違いますよね。波の大きさも違って見えますね。

    ReplyDelete
  2. 今回も上手く投稿できましたね。

    ReplyDelete